Adds BY Nuffnang

27 December 2013

LETS WORKOUT!

24 hb 12 hari tu I  got a called from Kak Zah..tak tau mimpi ape entah, tetibe dia menghasut aku keluar jogging on 25th..mule-mule aku ingat dia saje nak perli akan kebengkakkan badanku..haha tapi dia kata dia betul-betul serius nak ajak aku berjogging..dia kate saje bosan duk umah je..so..aku call husband aku mintak izin dari dia, yelah kan takutlah kang aku kate OK kan husband aku plak ade plan nak pegi tempat len..alkisahnye aku memang lame dah tak kuar dengan Kak Zah, dulu masa bujang selalu gak lepak ngan dia..Husband aku kate OK so aku pun call bagi tahu dia OK, esok jogging..perghhh punyelah happy dia kan siap kate nak kejut aku pukul 7 pagi lagi...  Then pagi 25th tu aku pun bersiap-siap pi amik Kak Zah kat umahnye..mula-mula ingat nak jogging tepi tasik, tapi bosan le pulak asik tengok pemandangan tasik, so aku bagi idea untuk jogging kat kat bukit depan umah aku je, senang sikit..pemandangan pun lawa..

Bersemangat aku nak jogging tau

Cantikkan...



Cantik kan view kat sini

Hah aku tgh menyapu peluh yang meleleh

Inilah Kak Zah...masih singgle and available tau...try ar ngorat
alkisahnye penuhlah secawan peluh aku yang kuar...berbaloi gak kan dari tak kuar lansung.  anyway bukit ni lah tempat actress Rozita Che Wan dan Zain Saidin amik gambar untuk pre wedding mereka..habat tak??

No comments:

Post a Comment