Adds BY Nuffnang

11 January 2013

VACATION + Short Corses (2 in 1 Package)





Last few days, sesuatu yang menggembirakan telah berlaku hehehe.. kan aku selalu cakap yang perlukan vacation A.S.A.P..Alhamdulillah walaupun kekangan masa dan kerja...AKHIRNYA dapat jugak aku merasa percutian yang indah walaupun cuma 2 hari je.  Semua ni tidak dirancang, acctually aku ade urusan kerja di sana, and at the same time mak aku plak nak jumpa kawan nya yang dah dekat 20 tahun tak jumpa.. Yang bestnya kawan lama mak aku ni ade buka business chalet dan restaurant sendiri tau..Kami panggil mak cik ni mak cik Zawiyah dan suaminya Pak Nan.  Ibarat mengantuk disorongkan bantal, kami diberi penginapan percuma 2 hari 1 malam di chalet dan makan free di restaurant mereka.. So, 7hb malam kami sekeluarga gerak ke Terengganu pada jam 11.30 malam dan sampai sana pukul 7.30 pagi. huhu letih  tapi memang syokk sangat..kecian En. suami tak dapat ikut kerana kerja...






No comments:

Post a Comment