Adds BY Nuffnang

24 October 2012

BOWLING TIME...

Ok nak upload citer last weekend, setelah terasa sangat-sangat borrrriiiinnggg........lepak di rumah,  otak aku tibe-tibe berjaya menghasilkan idea yang sangat bernas! pukul 10.30 malam aku telah memaksa suamiku bawa aku pi main bowling.  Aku pun tak tau camne, nafsu untuk main bowling timbul dengan rakusnyer malam tu hahah!! Ok set...kami terus drive ke Plaza 63 di Jalan Klang Lama untuk melempiaskan nafsu kami..heheh.  Sampai je kat bowling tu, ade Pak Cik kaunter tu dah tegur sambil tepuk2 bahu laki aku " Dah lama tak datang, amacam sihat??" hehe pastu suami aku plak jawab " biasa...banyak sangat tournamentlah" Ceh! bila masa plak dia pi tournament, balik keje tido ade lah  hik hik.. Aku memang selalu men bowling kat sini coz tempat dia selesa dan lane ade banyak coz 2 tingkat..tapi yang penting service dia sangat ok and harga sangatlah berpatutan...lepas pukul 10 malam, korang dapat 3 frame cuma bayar RM 10 jer..

Oleh kerana aku sampai pun dah lepas pukul 10 malam..best lah kan....

Ini adalah gambar seorang juara konon...

Ini plak gambar wiradona hahah!! damm.. aku sangat gumukss!
kat bawah ni score aku...


kat atas  ni score dia...dammm!!

KESIMPULANNYER AKU KALAHH!! hahah

Ayat untuk pujuk hati ni: Alaaa...takper...heroin biasa kalah dulu kan....
Tengok lah...muka riak laki aku nih haihhhhh............:P
Ok..kesimpulannyer..hari itu sangat menyeronokkan...:))

The End.






2 comments:

  1. duahhhhhh....xsgka aku dooowhhh...keGUMUKSSSan telah melanda dirimu!! haiishhhh....cmne nehhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhhh shedap u....huhu tunggulah aku kuyus nanti, baru ko... terkezut!

      Delete