Adds BY Nuffnang

23 October 2012

Assalammualaikum ...

Dah lama rasanyer ak tak update blog ini.  Maklumlah sibuk sangat dengan tempat baru ni haa..1.8.2012 hari tu aku dah bertukar ke JPA. fuhh..memang lain suasana bekerja kat Jabatan ni berbanding kerja di Kementerian dulu.  Sesungguhnya aku memang merindui saat-saat sewaktu bekerja di Kementerian Sains, Teknologi & Inovasi dulu.  Ermm..mungkin aku masih baru di sini thats why feeling lain macam je kot...Everything is limited here!! ok fine, masa aku kat Kementerian, Printer,scanner, stationery sumer setiap staff dapat yer..tapi dkt Jabatan ni sumer kena sharing...memanglah sharing is caring kan..urhggg!! :P

Ok alkisahnyer aku kena jaga peguam ok kat kat sini...deal dengan peguam agak fussy sikit lah..tapi aku think positive jew.  Semua keje same..takde yang susah, takde yang senang..Siapapun boss aku, aku tetap kena turut apa yang disuruh.  Tapi boss aku ni baik gak lah, tak lah macam terlalu jahat..hehehe cume bab cuti je dia agak kejam...hahah.

One thing yang aku suka kat office baru aku ni ialah view office aku ni, menenangkan fikiran jew.  Almaklumlah aku ni memang cepat serabut, panik, and migrain kalau keje banyak2 ni.  Kadang-kadang tu sampai hilang ingatan bila sedepuk diberi keje! hah amekkaw!! When everything out of control, aku cepat-cepat igstifar....Agstafirullah...Alhamdulillah...segera aku toleh ke pemandangan luar dari office aku, melihat kebesaran Allah s.w.t.  Serentak rasa tenang dan syukur menjelma di dalam diri..Alhamdulillah..:)


1 comment:

  1. klau la skrg ka kt mosti mesti senang kita nk jmp ea...ofc aku mampu xjauh da pun..sebelah je...

    ReplyDelete