Adds BY Nuffnang

14 December 2012

AKU SAYANG HARIMAU MALAYA!!!!


Good mornink...Pagi ni aku bangun dengan letih dan lesu..ni semua gara-gara tengok bola malam tadi tau..Sampai menangis aku  tau bila tiba part yang player Malaysia dibuang padang tu gara-gara pengadil yang bangang! Haisshh! saje je nak buat aku marah kan..Memang nampak nau Pengadil tu tersangatlah berat sebelah! Damm ko pengadil! jaat!!!  Huh, pengadil tu lah punca segala kekalahan, 2 kad kuning awal2 dah kena separuh masa pertama, tambah lagi kad merah, then tinggal 10 player atas padang..semangat player luntur!  Semuanya punca daripada pengadil tu!  Huhu tapi kan aku nak tegur juga player Harimau Malaya ni, aku tengok diaorang ni tak banyak berusaha kejar bola..aku tengok Mak yo yang banyak belari ke sana sini kejar bola..then kenapa striker cuma Mak yo sorang?  Ok then aku nampak bola tu banyak dihantar ke pintu gol Malaysia even bola tu dah dapat pada player Malaysia.  Why eh setiap kali dapat bola player kita tak tendang jauh-jauh sampai ke gol lawan?  Untung-untung boleh jaring gol dari jarak yang jauh kan..who knows..?  Dan sepatutnya kena ada lebih dari 2 player berada dekat dengan pintu gol lawan..so by the time dapat je bola dah bley kick lebih mudah untuk gol kan..  Tapi whatever pun aku tetap bangga dengan Harimau Malaya kerana dapat masuk semi final...dan aku rasa player kita perlu kuat dari segi fizikal, mental, emosi. Jadi bila sesuatu buruk terjadi mereka sudah mempunyai ketahanan mental dan emosi yang kuat so tak cepat give up!  Aku juga rasa bangga pada Penjaga gol kita..walaupun bolos 2 gol, tetapi gol2 lain semua dapat diselamatkan.. awesome! ayyokkk HARIMAU MALAY!! Kalah sekarang tak bermakna kita kalah selamanya!! Kamu adalah Hero kami...MALAYSIA BOLEH SELAMANYA HARIMAU MALAYA!!!!!
Akhirnya aku tido dekat pukul 1 pagi sebab meluahkan rasa tak puas hati aku dan yang  menjadi mangsa yang setia mendengar keluhan aku walaupun sambil mata tertutup tapi mulut asik bergerak cakap...YE...YE...SABARLAH YANG...BETUL...BETUL... adalah my Lovely Hubby..Wakahakakah!!

No comments:

Post a Comment